عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:۹۹درصد از مطالبات مردم از نمایندگان مجلس، مربوط به اشتغال در کشور است.

 ۹۹درصد مطالبات مردم از نمایندگان مربوط به اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، اردشیر نوریان روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شهرکرد افزود:امید است تا با جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی در استان بتوان برای جوانان جویای کار اشتغالزایی کرد.
به گفته وی،رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، از اولویت های مجلس دهم است.
وی گفت:توجه به مسائل فرهنگی، توسعه علمی کشور و پاسخگویی مناسب به مطالبات و خواسته های مردم در حوزه های مختلف از دیگر اهداف و اولویت های مجلس دهم به شمار می رود.
نماینده مجلس دهم،با تاکید بر دوری از حاشیه ها و تمرکز بر نیازها و اولویت های استان، تصریح کرد: با وحدت و همدلی و دوری از مسائل حاشیه ای می توان مشکلات استان را برطرف کرد از این رو مسوولان باید در رفتا ر و گفتار خود مراقبت کرده تا این وحدت خدشه دار نشود.
نوریان، تقویت مبانی اسلام و تحقق منویات مقام معظم رهبری را مهمترین اصل کاری خود در مجلس اعلام کرد و گفت: از مدیران اجرایی انتظار است تا منش مدیریتی خود را بر عمل به آموزه های اسلام و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار دهند و نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای به کار گیرند.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان، جذب سرمایه گذار را از دیگر اولویت های این استان برشمرد و افزود: هم اکنون بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم نیست و ضروری است تا روحیه پذیرش سرمایه گذار در استان تقویت شود.
نوریان با بیان اینکه نظارت بر امور اجرایی استان از مهمترین وظایف نمایندگان مجلس به شمار می رود، اظهار کرد: با ارزیابی و نظارت دقیق بر عملکرد مدیران در هر دستگاهی که نیاز به تغییر مدیریتی وجود داشته باشد، اقدام لازم انجام می گیرد .
نوریان، همچنین بر توجه یکسان و مبتنی بر انصاف به تمام روستاها و بخش های حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت: مردم همه مناطق حق دارند که از منابع و امکانات بهره مند شوند و مسوولان باید بستر ساز بهره مندی یکسان مردم همه مناطق از امکانات باشند.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این نشست با تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان، گفت: این راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است و ضروری است تا زمینه حضور باشکوه مردم فراهم شود.
حمید ملکپور دهکردی همچنین به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان و عیدفطر اشاره کرد و افزود: دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان آمادگی لازم را برای پذیرایی از مسافران ایجاد کنند.
وی با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیرماه، تصریح کرد: یکی از شهدای این واقعه شهید رحمان استکی بود که برای استان یکی از افتخارات به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مدیران شهرستان شهرکرد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهتر امور این شهرستان ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.